torsdag 17 september 2009

Minglar

Kvällen började med bubbel på Grand, nu är jag hemma på hotellet igen efter arty mingel med roliga männsikor, galen konst och rosa bubblor. Kul! Efteråt intog vårt sällskap en sen supé på Berns. Gott! Ni sitter jag i min fluffiga hotellsäng och surfar. Härligt!
Min nyhittade ;-) klänning syns lite dåligt på bilderna men den är fin. Fr Weekday, med skor fr Acne, jacka fr Monki och sjal fr ZARA herr

Imorgon sover jag ut en aning och sedan äter jag hotellfrukost i lugn och ro. Aaahhh.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken pingla! Njut av frukosten.

Garderobenmin sa...

Hihi. Det har jag verkligen gjort nu. Mums!

Marre sa...

Snyyyyygt! Gillar längden på klänningen, så snyggt när den slutar tajt vid knäna =)

Ha en trevlig helg bland 08 :orna! =)=)

Garderobenmin sa...

Marre - tack! Jag med.