tisdag 15 september 2009

Någon slags milstolpe är det

Spektakulärast idag; Jag har osat på min första Bindefeldtinbjudan. Känns lite kul och fnissigt faktiskt. En milstolpe? Tja, någon slags iaf.
För övrigt så har jag storstädat på kontoret, nu finns inte ett enda onödigt papper på vift där. Känner jag mig själv rätt så har jag snart stökat ner men just nu är det iaf fint. 
Snart ska jag åka en sväng till Sthlm, en lång weekend med bara roliga planer. Bland annat så ska jag klippa mig, i Stockholm. Spexigt, som kollegan skulle sagt. Jag ska testa Corinne and Friends, hon hade salong i Gbg när jag lyttade hit men då var det lite dyrt. Nu testar jag salongen i huvudstaden istället. Känner mig grymt peppad, titta bara, håret är ju så långt, vilket jag iof gillar. Det jag däremot inte gillar är utväxten, således skall det trixas lite med färg och dyl. Vi får se om det kommer att synas ngn skillnad. 

På mig idag ser ni rutig blus fr Saints&Mortals, chinos och pumps fr H&M.

2 kommentarer:

Linda K sa...

se där, du har också en skosamling på jobbet! eller, är det hemma?

Garderobenmin sa...

LindaK - På jobbet! Just nu är den minimal, brukar vara tredubbelt så stor ;-)