lördag 13 mars 2010

strike a pose

Japp, uppe på benen iaf. 
Ser nu hur jag försöker få till en snygg pose bara för att upptäcka att Kiddet sopar mattan med mig i bakgrunden. Som en liten fransk pantomim utan att ens försöka ;-) 
Vi har kittat upp Kiddet idag, nya stövlar, blommiga sneakers, pärlor och nya vattenfärger. En heldag för henne alltså. Nu på kvällen ahr vi haft ett gäng fina kvinns här, libanesiskt plock till förrätt, pizza och sedan glass med min läskigt goda chokladsås igen. Inget för mig dock, av något. Jag  åt kokt ris och drack mineralvatten. Eehhh..... DUMMA MAGE. 

Tröja fr H&M, klänning fr Monki och skor fr Whyred. 

7 kommentarer:

B sa...

Hennes pose är ju helt sjukt snygg och oslagbar, det blir studentskylt av den om hongår estet :-)

AnnaK sa...

Tack för en mysig kväll.

Garderobenmin sa...

B - haha, det är givet!
AnnaK - tack själva, det var toppen att få hänga lite.

marit sa...

åh hå vilken snygg posé, jag tänker estetiskaprogrammet teater!! Tack för i går, mysigt!

Garderobenmin sa...

marit - ;-) Tack själv!

Maria S sa...

Åhhh, men gud vad stor hon har blivit!!! Kram på er! Hoppas du mår bättre snart!

Garderobenmin sa...

MariaS - åh hej raring! Japp, stor tjej. Snart 3, going on 15 ;-)