torsdag 29 september 2011

efter regn kommer sol.....haha, förlåt, kunde inte låta bli

Kavaj fr Acne, tisha fr Monki, byxor fr samma place.

Ok, dagen kanske inte började optimalt med ösregn, tröttan och det där med att vara över en timma för tidig till ett morgonmöte....men den artade sig riktigt bra. Först fick jag ju faktiskt en massa bra gjort innan mötet trots att jag inte var på mitt kontor, sedan fick jag gå hem till kidsen och min mamma efter mötet å äta lunch och sedan hänga runt med den sköna trion hela em. En sväng på stan, en glass i solen (för när den väl kom så började jag tro allt pratet om den där indiansommaren, herreminje så varmt det blev) och sedan hem igen. Pizza, koma lite i soffan, tvätta tre ton tvätt som vanligt och packa för avfärd till sommarhuset i morgon och nu återstår bara att trycka på publicera, borsta tänderna och hopp i säng.
Lite silvrigt runt handleden idag, Lindex rosabandet-armband, svart armband fr Efva Attling och min mors gamla berlockarmband.
På fötterna nya roliga strumpor fr Lindex och skor fr Whyred.

Inga kommentarer: