söndag 4 september 2011

.

Underbar helg och förmodligen den sista sandal-lördagen på väldigt länge. LindaK hade en lista, knyckte jag den.
Brukar du komma i tid? Förut alltid långt innan, numera precis i tid...med andan i halsen Har du bra kondition? Kan bli mycket bättre När blev du fotad senast? I fredags Hur känner du dig nu? Lite småhungrig på kötttgrytan som maken har sjudandes på spisen, samt rätt nöjd med mig själv för att jag både plockat en korg med svamp och bakat en chokladkaka Vanligaste färg på dina kläder? Vintertid svart annars alla möjliga Blir du bra på bild? Tar man 15 åt gången blir iaf 1 bra ;-) När och varför grät du senast? I onsdags när jag lämnat lilla Kiddo på dagis själv för första gången.....fast jag fick titta på ett Greys för att locka fram det ;-) Var det pinsamt att svara på det? ? Hade du en bra kväll i går? Ofattbart härlig.
Din favoritdryck på morgonen?
Kaffe Kan du laga mat? Vissa rätter. Jag är oftast grym faktiskt Är du nyttig? Det är jag väl.....lagom är bäst av det mesta tror jag......förutom socker kanske Är du blyg? Nej Vilken tid gick du upp i dag? ca halv 7......Makens sovmorgon Hur mycket krävs för att du ska bli full? Inte mycket numer, försöker att inte ta reda på det. Har du spytt offentligt? Offentligt? På scen eller vadå? ;-) Hur många timmar sover du? För få Vad sa du senast? Nu får du vara med och äta den istället......till dottern som skäller på mig just nu, för att jag bakade en kaka utan henne Var du på festival i somras? Ja! Vem ringer du när du är arg/ledsen? Maken Vad skulle du behöva nu? Inte mycket alls faktiskt, middag vad det lider Har du snygga skor? Plenty Vad var det första du sa i morse? Jag gör välling Sov du i din egen säng i natt? Ja. Har nån annan sovit i din säng i natt? Maken, och två döttrar Har du körkort? Nej....sa hon suckande Är du ensam nu? Kiddet dansar runt och surrar, Kiddo sjunger i soffan med farmor Vad ser du fram emot mest denna vecka? Onsdagkväll då vi åker ut hit igen......och att jag SKA få till en lunchträning. Nu jävlar!

Inga kommentarer: