söndag 13 maj 2012

matchade ballongerna

 Min klänning kommer fr edc., lite otippat för mig faktiskt, har aldrig varit speciellt kompis med Esprit eller ngn av undermärkena. Men den här kände jag mig fin i, glad. Väskan är gammal och köpt på Miss Selfridges och skorna är mina bästa mesta partyskor fr Acne och i öronen mina, vid detta laget gamla trotjänare, fr Misst.
 Håret hade jag piffat lite extra med en fläta som "satt fast" på hårbullen. Halv åtta på morgonen hade jag badat två kids och satt upp håret inför kvällen!

Jag tycker att det är roligare att bryta av med helt oväntade färger mot varandra istället för att matcha med samma.

8 kommentarer:

Annakarin sa...

Åh, vad fint! Superbt. Gillar din blogg och din stil! Tack!

Garderobenmin sa...

Annakarin - Tack! Kul att du gillar bloggen OCH min stil. Glad!

hallinbloggar sa...

Vad fint! Du lyckas alltid så bra att få till färgerna och "missmatcha"!

Garderobenmin sa...

Hallinbloggar - åh så kul att du tycker det!

Jenny sa...

Superfint! Och brudparet, man blir ju allt lite tårögd...

Rosie sa...

Håller med de andra! Du har superfin stil och så mycket snyggt!

Librarybeth sa...

Vilken bröllopsfin outfit! Makalöst härlig combo av färger. Det är roligt att missmatcha och du gör det med den äran!

Garderobenmin sa...

Jenny - it was lovely!
Rosie - Tack! ;-)
Librarybeth - Roligt att du gillar den!