onsdag 30 maj 2012

Paula Hagerskans

Jag inhandlade en ny ring när jag var i Göteborg förra helgen, på Pusterviks designmarknad. Jag har letat länge eter en ny ring som är lite mer lekfull och mindre traditionell att kombinera med de jag redan har. Designern är den mycket begåvade Paula Hagerskans och hon skapar de allra mest underbara ting, ofta inspirerade av naturens egna former. Min ring är en gren med knoppar och den liksom lindar sig runt fingret och lägger sig över fingret bredvid....ska visa bild när jag får till en bra.
Kolla in hennes websida och shop vetja! Jag är seriös spekulant på hennes grenörhänge som liksom klättrar uppför örat. Oerhört snyggt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du har hittat Paulas fina saker! Jag har tidigare tipsat dig om några Gbg smyckeskonstnärer, vet inte om du minns det, men kände inte Paula vid den tiden. Men nu delar vi ateljé och jag har själv den fina svarta fjärillshalsbandet.

Charlotta - en följare i Götet.