torsdag 28 februari 2013

Dries van Noten fall 2013

Modevecka i Paris. Dries Van Noten visar en fantastisk höstkollektion enligt mig. Älskar alltid hans kollektioner. Denna är så in i bänken snygg, bärbar och cool. Dess utom ganska lätt att inspireras av.....bra eftersom vanliga dödliga aldrig någonsin kommer i kontakt med de faktiska plaggen. Jag kommer att tjata lite mer om den här kollektionen men här är några första favoriter.
The man him self - Dries Van Noten

Bild nr 4 känns väldigt jag medan bild 3 känns mycket mer doktor Mis(s)match ;-)
Pics; style.com

4 kommentarer:

mis(s)match sa...

OOh AAh, jag förblir Dries van Noten-fan även till hösten!

Librarybeth sa...

Och vad skön stil van Noten har själv. Påminner om någon lärare fr gymnasietiden liksom.... Mycket fint alltsammans!!

Librarybeth sa...

Och så ett ps, som jag GILLAR små sockar i klackskorna, bra att det hänger med för det tänker jag fortsätta med...!

Garderobenmin sa...

Mis(s)match - you and me both!
Librarybeth - visst har han, ser så himla snäll ut. Gillar också sockgrejen!