fredag 1 mars 2013

Tips för gravida den 1a mars!

Hos Anna&Mel påmindes jag om trixet med att sno ihop ett trött gammal klädesplagg för att skapa en ny form el look.....min stora t-shirtklänning är inte gammal....den köptes igår (bonuscheck!!) på H&M, just för att både den och jag är stor. MEN, det formlösa är kanske skönt men det gör inte att jag känner mig mindre precis. Således testade jag att göra ngt liknande. Blev ju super! Visar helbild senare. Ett tips gravida out there, låna partnerns urtvättade ursköna stora what evers...eller ta dina egna och gör en "ihopsnodd" på insidan med ett gummiband. Ny! I bonuschecken fick det även plats ett fint halsband. Fredagsfin och nu väntar veckans gemensamma storfrukost på jobbet! Ha en fin dag där ute!

2 kommentarer:

Anna sa...

MEN hur smart och hur SNYGGT!
fin kula och fin mamma, fredagskram på dig!

Garderobenmin sa...

Anna - fiffigt va! Tack snälla ;-D