fredag 11 september 2009

Hello Monkey - God bye kinakrog

hahaha, idag fick jag inte till det. Låt mig säga så här, utan huvud tycks bli bättre idag. Därför skojar jag till det på detta crazy sätt ;-) 
Fredag fredag! Åh så härligt. Knasig dag, tre inställda grejer men liksom bra ändå. Efter jobbet drog jag en repa på stan, tre födelsedagspresenter behövde inhandlas. En trettioårsgrej och två vanliga. Mitt uppdrag för lyckosamt och jag känner mig nöjd. Efter inhandlingen gav jag mig själv 30 minuter med en dubbel macchiato på da Matteo och en svägerska i telefonen. Sedan hem för gräsmatta, Kid och häng med grannarna. Till middag blev det take away fr bästa bästa Hello Monkey. Bor ni i Gbg och ännu inte varit där, gå dit. Om ni ska besöka vår del av världen, gå dit. Gooott! Till efterrätt choklad fr Karnolds. Nu Maken, SATC-film, laptop och rödvin. Aahhh.

Kavaj fr Whyred, tisha fr lager157, jeans fr Cheap Monday och pumps fr H&M

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag har försökt! Men jag blev inte insläppt! :D

Vad snygg du är, som vanligt. Ha en skön helg! Kramar!

Garderobenmin sa...

haha, nä just det. Det har vi kvar att göra Du och Jag. Kram!