måndag 21 september 2009

Lite höst iaf


Typisk måndag för mig. Lite stressad över allt som skall få plats i veckan, glad över roliga planer och ganska trött. Det tar på krafterna att ha husmors-semester. Hehe.
På jobbet har jag hunnit med både kontor och en föreläsning av fransk smarting. Här hemma har jag pysslat med min garderob och lekt med Kiddet. Nu väntar ett par timmars jobb om veckan ska gå ihop. Det står roligheter som bok & biblioteksmässan, förlagsmiddag och ytterligare en Sthlms-tripp på agendan denna vecka och ska man hinna med sånt jobbkul så måste det allt kvällsjobbas lite. Jag körde på en lagom höstig stil idag. Svart klänning fr Whyred, cashmeretröja fr Prada och stövlar fr Whyred. Scarfen kommer fr Zara herr. Det är snyggt när hösten har kommit så pass att man kan ha en stickad tröja utan att förgås. Bilden nedan har jag knyckt fr style.coms nya gatu-fotograf, han har även bloggen jak&jil. Fint med stickat, läder och skirt kjoltyg.

Inga kommentarer: