torsdag 17 september 2009

Klippt och skuren

Vilken skillnad det kan vara ;-) I frisörljus är man inte alltid så snygg, hehe. Tur att det blir finare efteråt (om allt går som planerat). Jag är verkligen nöjd. Färgen är precis som jag ville ha den, blond fast mer höst-blond. Lite lyxigare, lite fräschare och mycket snyggare. Typiskt mig att hitta en riktig pärla till frisör i en annan stad. Nåja, det är väl bara att flytta då. 
Ser ni den fina konstväggen i bakgrunden? Alla rum på STORY hotel har liknande arrangemang. Verkligen fint, ingen trist hotelkänsla så långt ögat når. 

Rusar vidare, ska kolla in lite konst innan mitt mingel i kväll.
Bye.




8 kommentarer:

Frida sa...

Wow, värsta filmstjärne-snyggt!

Jenny sa...

Snyggt som attan! ha en underbar kväll!

Jenny sa...

alltså då tänkte jag mest på den övre bilden:-)

Garderobenmin sa...

frida - tack! Precis vad jag behövde höra ;-)
Jenny - thanks!

Malin Z sa...

Finfint! Ha det så bra i storstan!

memilla sa...

Åh, va fint det blev, ser jättefräscht ut! Alltid härligt att varit hos frissan, jag har en hel vecka kvar :/

Linda sa...

men åh - supersnyggt! håller med, det ser verkligen dyrt ut! :D

Garderobenmin sa...

MalinZ - thanks, det ska jag!
Memilla - Härligt att höra. Håll ut, snart är det din tur.
Linda - tack, perfekt resultat då ;-)