tisdag 15 september 2009

Någon slags läxa är det

Jag har klurat lite på alla outfits som jag behöver inför helgens olika eskapader. Mitt arty-event på torsdag har satt lite griller i huvudet på mig. Det är alltid svårt att veta vilken nivå man ska lägga sig på. Inte för stassad men jag vill ju ändå inte försitta en chans till att klä upp sig lite...el mycket ;-) Nåja. Jag har varit lite sugen på en klänning som känns lite slapp men ändå  känns genomtänkt, coolt och fashion.....eeh typ. Dock är jag inte så sugen på att shoppa nytt just nu.....eller ja, alt är ju relativt. Men jag är inte så otroligt sugen på att handla iaf. Har därför gått igenom garderoben för att finna på råd......döm om min förvåning när jag bakom sovrumsdörren, under morgonrockar och andra grejer hittar en svart klänning som jag köpte någon gång under våren, med sommaren i åtanke. Där har den hängt, alldeles bortglömd, aldrig använd. Men herreminje. Uppenbarligen ska jag inte shoppa, bara leta i mitt eget hem ;-) Lite generad kände jag mig allt av mitt fynd men ändå väldigt glad. Klänningen blir toppen på torsdag. Slapp, cool och med rätt klackar till blir det även ganska mycket fashion.
Haha, problem solved. Men, någon slags läxa måste det ju vara ;-)

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

du fixar det säkert tycker att du alltid är snygg

Snart tretti sa...

Haha, ikke rart du visste hva slags kjole du ville ha på, du hadde den jo hengende hjemme fra før:)

Garderobenmin sa...

AHDG - tur att du tror på mig ;-)
Grommis - rart....eller knäppt ;-)

Snart tretti sa...

Haha, rart betyr vel knäppt på svensk, ikke søt som dere bruker:)

Garderobenmin sa...

Grommis - haha, då var det rart då ;-)