måndag 3 januari 2011

2010 - ett försök till sammanfattning

Ett något splittrat år men här är några outfits som känns fina även efteråt.
A bit of a shattered year, clothes wise and also in life when I think about it.
Först var jag gravid, en kula som kom fort och var riktigt fin och kändes kul att visa upp. Så det gjorde jag, i allehanda outfits. Det är kul att se att flera av stassarna kan jag tänka mig även utan mage.
The first half of 2010 I was pregnant with Kiddo, most of the time I enjoyed it and liked to show of my belly. Its nice to feel that I can imagine wearing most of this outfits even without a baby belly. Must have managed to keep some of my style during pregnancy.
Sedan var jag inte gravid å det var skönt att leva.
Then a wasnt pregnant any longer. Felt good to have the baby on the outside, also nice to be alive.
Detaljer som jag gillat.
Some details I like.

Klicka på kollagen för att se bättre. Det kommer några till sammanfattningar senare. Tex årets byxa och klänning ;-)
Some more summations later, like the pant of the year. Haha.

2 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Åh, det var så jag hittade till din blogg - den fina randiga långklänningen från Indiska som jag sedan sprang benen av mig för att hitta. Nu sniffar jag runt här titt som tätt för att hitta ny inspiration.

Garderobenmin sa...

Livet runt 30...5 - Just det! Det är fantastiskt när man fått veta att man inspirerar. Nästan hela grejen med bloggar tycker jag, att inspireras av varandra.