fredag 14 januari 2011

en bal på slottet

I kväll är det Elle-gala. Min inbjudan tycks ha kommit bort på posten så vi har haft fredagshäng med vänner här hemma istället. Men jag kunde inte låta bli att surfa runt efter alternativ till en riktig galastass. De här komponenterna skulle jag gärna svassa runt i. Lyxig men avslappnat. Röd mun till ockragul klänning är en solklar hit, ni minns väl Michelle Williams i sin gula blåsa på Oscars för ett par år sedan?
Mer utmärkande örhängen står på önskelistan. Äkta vara måste det vara, inget annat fungerar i mina snibbar. Själv ser jag fram emot att kolla in alla klädrapporter för vad alla valde att ha på sig, förra året var mina vinnare Cia Jansson, Marina Kereklidou och Martina Bonnier. Å snart börjar modeveckorna också! Mycket kul för en bild-junkie som jag.

Lila till gul klänning kanske är vågat men jag tror på kombon.

Inga kommentarer: