lördag 8 januari 2011

Igår

Som sagt, jag har börjat jobba. En blygsam och stilla fredag har jag hunnit med, knappt en kollega att hälsa på, fortfarande råder jullov verkar det som. På måndag startar det på riktigt antar jag. Jag kommer att jobba med allsköns kultur. Konst, teater, musik, dans och allt annat man kan tänka sig. Ska bli intressant att vidga mitt kunnande inom andra områden än bildkonsten.
Jag premiärjobbade i jeans fr Acne, skor fr Whyred och en ny julklappskavaj fr H&M (duktiga svägerskan träffade helt rätt) som jag verkligen älskar. Udda kavajer är ju ngt som jag gillar starkt.
Den är mörkblå med fina röda kantband och klädda knappar. Finfint!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Supersnygg kavaj! Klär dig väldigt väl.

Marre sa...

Du passade verkligen jättebra i denna kavaj! Kul med en lyckträff =)

Gunilla sa...

Verkligen snyggt! Klär dig perfekt!!!
Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon = årets första arbetsdag? Något som trollar bort julens storleksökning...

Garderobenmin sa...

Jenny - Tack! Den känns som jag.
Marre - tack för den du!
Gunilla - Tack! jeans och en rak kavaj är väl perfekt om man vill dölja julglädjen ;-)

marit sa...

Åh hå jag har en precis likadan! känner mig som en trumslagarpojke när jag har den på mig! kram M

Garderobenmin sa...

Marit - precis! Den är underbar!