onsdag 5 januari 2011

på agendan

Morgondagens uppdrag blir en djupdykning i garderoben (den riktiga). Det behövs en seriös rensning och allmän uppryckning, det är för rörigt, jag kan inte se. Jag blir ju faktiskt en working woman igen på fredag, en sån måste ha ordning på persedlarna. Nu blir det till att tänka ut outfits kvällen innan, lägga fram och vara förberedd. Nåja, jag kan ju sikta på det så lyckas jag kanske ibland iaf.

Vika Gazinskayas outfit ovan skulle jag gärna vaska fram ur graderoben, minus solglajer och plus riktigt tjocka strumpbyxor ;-) Schnyggt!

Nu, sömn.

Tomorrow my wardrobe is getting some attention, well needed I can assure you. Right now I can barley see anything in there. My new career starts on Friday, have to get my act together for that. Would love to find an outfit like Vika Gazinskayas above. Minus the sunglasses, plus thick stockings ;-)

Now - time to for bed.

Pic; thesartorialist.blogspot.com

Inga kommentarer: