torsdag 27 januari 2011

Kalas häromkvällen

Svägerskan kan inte fly längre, nu tillhör även hon de som platsar i epitetet "i trettioårsåldern". Muahahahaha! Vi firade henne häromkvällen, högt upp på berget, vid brons norra fäste. Familj och vänner bubblade fördrink, åt gott och gav presenter. Verkligen ett fantastiskt sätt att spendera en tisdagskväll. Tack söta M!
Blommor och blader så klart. Tulpaner och rosa vaxblomma.
Jag insåg när jag funderade på kläder att jag hade en helt oanvänd klänning hängande från nyårsfesten som liksom kom av sig. Den fick det bli, fr Monki, påsformad, slinkig och nude-rosa. Under en spetsbody fr Lindex, kavaj och klackar fr Whyred. Den stora drgakedjebrochen är en present fr födelsedagsbarnet och kommer fr kyssjohanna.se

Allt är inte guld som glimmar ;-)
En av de ljuvliga efterrätterna.

3 kommentarer:

Marre sa...

Tack för det fina firandet jag fick! =)
Ja nu är jag ju på andra sidan strecket av livet, kommer ta ett tag att vänja sig att man faktiskt blir äldre, på riktigt!

Linda K sa...

men himmel så snygg du är! jag vill också gå ut och se så där läckert sliskig ut!

Garderobenmin sa...

Marre - Du förtjänar det bästa!
LindaK - Ooh tack! En slinkig klänning gör underverk av en tisdagskväll ;-)