söndag 23 januari 2011

Pinsamt lycklig över berömmet

Fina saker folk skrivit som gjort mig väldigt glad. Först kom ett sms från fina svägerskan där hon skrev "Jag har en ny vana på tuben på vägen hem, jag tittar in hos ddig på webben. Du är mycket liten och bara ett substitut för the real thing men mycket trevligt att uppdatera mig om vad du gör. Alla borde ha en svägerska i väskan!" Va! Hur glad blir man då och som grädda på moset fick jag en hel skeppa med blogglove deluxe igår, fast jag såg det i morse. Från fina Linda som bloggar här lindarling.blogspot.com. Jag rodnar av glädje. Läs bara! Tack.
"en av alla de saker som jag verkligen gillar med bloggar är dagens outfit. tycker inte alls att det är urvattnat, jag suger i alla fall i mig inspiration där jag kan få den. man behöver ju inte rippa allt rakt av, men kanske en färgkombination eller ett nytt sätt att använda en gammal tröja.
en av de bloggar som ofta bjuder på inspiration ärGarderoben min. och hon gör det på sitt eget sätt, varvat med fina kollage och inspirationsbilder från streetstylebloggar. plus att hon är cool tvåbarnsmamma och har smak för inredning och konst. lika mycket vardag som klädd för vernissage - precis de man behöver när man fastnat i sunkträsket.
L! tack för att du bjuder på dig själv och piggar upp en annan mammas vardag!"

1 kommentar:

YF sa...

Because you´re worth it! Puss!