tisdag 22 november 2011

igår......

.....tänkte jag att jag har inga roliga byxor....jag behöver roliga byxor som fungerar även när det inte är sommar......men så tänkte jag en sväng till och kom fram till ok då, jag kanske inte har ett par skinnbyxor (som upptar mycket av mitt garderobstänk just nu) men jag har ett par röda jeans som faktiskt går in under kategorin roliga brallor. Fram med de röda jeansen å det blev ju helt ok med dem igen. Jag följer ju annaomel och där kluras det just nu på att minska på inköpen och öka användningen på det man redan har. Smart, jag är ganska duktig på det men man behöver en påminnelse ibland. Det finns mycket i garderoberna, gäller bara att se genom röran......en ny garderob kanske ;-)
Jeansen är Cheap Monday, toppen Monki, kavajen Acne och kilklackarna Wera.

Inga kommentarer: