tisdag 1 november 2011

Jag tänker att;


det är svårt att fota dagens när mörkret kommer innan Maken är hemma, det är tur att jag har tid hos frisören i morgon för nu känns det bistert på den fronten, det är lite nervöst att gå till ny frisör, att det är banalt att hålla på att tänka på sin frisyr så mycket, det är härligt att spontanluncha med fina Maken, det var ju tusan också att klänningen som kom på posten idag från Monki var ful...rent ut sagt, det börjar bli bråttom att hitta den perfekta blåsan till tjusiga festen under min husmors-weekend, det inte är spännande med korv och makaroner till middag men att det kommer smaka gott och vi kommer bli mätta, det blir bra med en syrlig tomat och löksallad till middagen, det är fint med klädda knappar, som jag har idag på min gröna klänning från Monki...som till skillnad från den tidigare nämnda är fin.

Inga kommentarer: