måndag 16 november 2009

arga Kids och trötta mammor

Hon har väldigt mycket humör just nu den där dottern. Herreminje så arg hon kan bli. Jag blir helt matt på allt skrikande. För mycket dagis och snor tror jag är vad som felar henne. Jag väntar mig en natt utan sömn, hon hostar och snörvlar så till den milda grad, det vore ett litet mirakel om hon sov dig lugnt genom denna natt. På jobbet har det varit administrativt och inte så värst inspirerande idag men nu speedar vi upp lite för på lördag har vi ett litet men viktigt vernissage. 
Jag fyndade en fin klänning/tröja på H&M i fredags, kan nog bli höstens mysigaste plagg. Riktigt superstor men så tunt stickad att den faller snyggt och känns riktigt lyxig. Till den mina gamla vanliga kängor fr DinDSko. 
Klockan är 22:17 och jag släcker lyset. Good night Maken, where ever you are.

7 kommentarer:

Maria E sa...

Ååh, den där klänningen är jättefin! Jag har letat efter den men utan att få napp, slut överallt och de vet inte när den kommer in igen. På vilket HM köpte du? Kan vara värt att slå en signal

Linda K sa...

oh så snygg, den är som ett konstverk!

Malin Z sa...

Fin! Skulle jag gärna mysa runt i på jobbet. Förresten, är Maken i hemstaden? Om inte så såg jag en riktig dubbelgångare till honom i en bil när jag var ute på lunch idag!

Jenny sa...

Mycket snyggt!

Garderobenmin sa...

MariaE - H&M på Avenyn. Lycka till!
LindaK - visst är den very arty. Jag känner mig som en gallerist på 80-talet när jag sveper runt i den ;-)
MalinZ - mysig är den. Japp, han är på hemmaplan, jobbar lite där nu.
Jenny - tack! Du borde också ha en!

Gunilla sa...

Ja, det är jobbigt både för barn och föräldrar med allt det där hostandet och snorandet. Jag minns det som igår... Snygg klänning!

Garderobenmin sa...

Gunilla - It is! Tack ;-)