fredag 20 november 2009

Födelsedag

Trist till en början men roligare allt eftersom. En underbar grej var när bästa kollegan och hennes två kids hoppade in på min kontor med sång, rosor, teckningar och pärlplattemagneter. Det ni! Men höjdpunkten är ändå att Maken är hemma och att vi har firat ihop. Båda tårta och paket har jag fått, bland annat de underbara hängande pärlorna som nu dinglar i snibbarna och på söndag är det jag som checkar in mig på Hagabadet för lite lyxig ensamtid. Aaahhhhhh! Sedan har det kommit en massa fint från både här och där, tack sötisar alla.
Jag använde ett av mina gamla fynd från Garderob-Mamma för första gången idag. En blus av märket Jenkins, min gissning är att hon hade den i början av 80-talet. I tunt tyg med båtringning och stora bäck och bölja plus en knytrosett i sidan, its just lovely. Till blusen mina kalasiga röda jeans fr CheapMonday och skor fr VOX. Senilsnören i guld som smycke.
Tjenixen på er, nu måste jag sova. Imorgon är det faktiskt jobbarlördag.....igen.


3 kommentarer:

Gunilla sa...

Åh, vilken vacker tårta! Örhängena och rosorna också förstås.

AnnaK sa...

Grattis lite i efterskott!!
Kram

Garderobenmin sa...

Gunilla - tack! God oxå ;-)
AnnaK - tack så mycket. Kram.