onsdag 25 november 2009

so serious, not so serious

Lååång dag som innehållit allt möjligt och slutade med ett välbesökt konstsamtal. Intressant och även bra för vårt kollektiva ego när vi ordnar populära evenemang. 
Jag måste skynda mig att somna för kl 05:10 blir jag hämtad av taxi och körd till flygplatsen. Jag ska flyga norröver på konferens.
Idag har jag min flaxiga klänning med fint mönster fr Jackpot, jag ska visa er mönstret i närbild någon gång. Det ser ut som om det är gjort med akvarellfärg, superfint. Till mina gamla kängor fr DinSko.
Sov Gott

4 kommentarer:

Linda K sa...

så fin! anar jag en skosamling där nere?

bertie sa...

antar att det innebär att vi inte kan luncha imorrn som jag just mailade dig om... kanske nästa vecka. ha en gooood helg, så hörs vi snart!

apropå föregående inlägg kan jag bara hålla med om hur najs det är när man blir påmind om att man lever i verkligheten, typ en fjärils vingslag känns på andra sidan jorden, alla känner alla (blev jag varse på en intervju i måndags, bara en sån sak), o att det då inkluderar nåt så fint som vår favorittapet gjorde ju det hela extra härligt!

ps till tapetdesignern: jag tittar på en verklig ek med talgoxar i varje morgon när jag borstar tänderna, så jag tänkte att det vore på sin plats att ha tapeten på en vägg som angränsar, så där sitter den nu!

Garderobenmin sa...

Bertie - Yes, vi måste ses, affischer måste byta ägare ;-)

Garderobenmin sa...

LindaK - en skosamling i en smula oordning, måste fixas.