lördag 7 november 2009

mycket kläder blir det

Jobbig men lyckad dag. Presskonferensen avlöpte utan större problem och lunchen som serverades efteråt var superb. Sedan följde en dag av förberedelser innan det var dax för venissage och fest. Smockfullt med glada människor som glatt tittade på konsten och hällde i sig det vi bjöd på. Sedan vippade vi oss på kontoret och åt ännu mer god mat.
Jag och kollegan valde båda svart på dagen och färgglatt på kvällen. Den fantastiska blå klänningen kommer från Bruns Bazar. Jag var klädd i en ny svart grej från Monki, typ en skjort-volang-klänning. Den är i siden och bomull och helt underbar att ha på sig, till den ett halsband fr urban Outfitters, gamla jeans fr Cheap Monday och pumps fr H&M. På kvällen hopade jag i min knallröda Minimarket och skor fr Acne, skärpet fr H&M.


4 kommentarer:

Linda sa...

snyggt snyggt snyggt. känner att den röda klänningen gav mig seriösa krejvings...

Garderobenmin sa...

Linda -visst är den fab! Att skapa krejvings är ett bra betyg.

Malin Z sa...

Men herriminje va snygga ni är, båda två! Puss!

Garderobenmin sa...

Za - Puss!