onsdag 1 december 2010

bara ett litet pynt

Idag har jag inte varit mycket att hänga i julgranen, inget nån kan inspireras av. Men tröjan jag har är ny och ett budgetkap. En enkel grå tunn collegetröja, som liksom redan ser lite vintage ut, köpt på H&M för 149 pix. Jag gillar att ha maffiga accessoarer till för övrigt enkla kläder, ifag bev det min helt fantastiska blomma, en 30års present från fina vänner i söder. Den är antik och hur charmig som helst. Förutom det not much to say, jo just det. Kola in vilken rosa morgon det var i stadsparken i morse.

4 kommentarer:

Hans sa...

Du tar fina bilder
svärfar

Garderobenmin sa...

Svärfar - åh hej svärfar! Tack! kram

hallinbloggar sa...

Den tröjan har jag också köpt och älskar. Fint att bryta av med det fina halsbandet!

Garderobenmin sa...

Hallinbloggar - Underbart skön!