fredag 3 december 2010

Hög svansföring

Festligt att ha så långt hår att jag kan fixa en riktigt hög svans som ändå hänger ner på ryggen, alltså festligt för mig, för er kan det ju sannerligen kvitta.
Synnerligen basic i jeans..ja ok då tunika, jag gillar inte ordet tunika. Alltså, inget fel på plagget, ordet däremot triggar mig negativt. Kanske kan jag drista mig till att kalla den för storskjorta....nä, det är en tunika men den är fin. På benen jeans med fejk-skinnlappar fr Åhlens. Tyvärr är det förmodligen sista gången jag har dem, de sprack i sömmen mellan jeans och lapp idag. Inte hög kvalité. Jag har haft dem i 3 månader. Skulle ni gå tillbaka med dem och klaga?
Öste på lite med guldet till min basic-tunika.

3 kommentarer:

B sa...

Ja!!! Stora kedjor brukar vara sjukt generösa med sådant!

myfloorisred.com sa...

You look great with the hair like that!
Love your glasses! Is it snowing now in Sweden? Anyways, I guess it's quite cold over there :-)
Wish you an amazing week-end!

Garderobenmin sa...

B - ok, ska testa då.
myfloorisred - Thanks! Yes, we have a lot of snow, today so beautiful that it hurts and -15. Wish you a nice weekend to!