fredag 3 december 2010

Som att komma hem

På Spåret!
Vart är vi på väg?
Nu åker vi (jag) Maken inser inte storheten och småsurar med Di Weekend i soffan....eller är snarare likgiltig men det är sammalikadant om det är På spåret man är likgiltig inför. What ever säger jag, högtidsstund för mig.

Uppdatering!
Men jag är ju grym! Förra veckan tog jag LasVegas på 10p och idag Nice på 8. Nu är det slut på veckan det är dax för fredagsskryyyt. Fniss.

Igen!
Men hallå. 10p till! Istanbul! Grymme!
Sarah, hur går det för dig?

Fast;
Ljusdal tog jag knappt en poäng på ;-)

Slutligen;
Det känns alltid tomt när det är slut, jag älskar Fredrik Lindström och Tityo verkar inte åldras alls, en av de snyggaste donnorna i svea rike.

Nä men!
Nu är ju herr Lindström hos Skavlan också. Bingo!

2 kommentarer:

B sa...

Duktig!!! Vi kollar Jay Smith så det dallrar i rutorna och minibebin grymtar i sömnen, det kanske är det din make vill göra också (lite mer fulkultur), hehehe ;-) (fast jag äääälskar på spåret, skit att de krockar).

Garderobenmin sa...

B - ok lite pretto kanske men vi visste inte vem Jay Smith var...sanning. Vi har inte sett ett enda avsnitt av Idol iår. Sagt helt utan värdering, hehe. Hälsa O och mini. Kram.