torsdag 10 oktober 2013

en tvådagars

Om man (jag) inte får till någon som helst fotografering av sin dagliga stass innebär det ju att den kan återanvändas dagen efter...om ingen bebis (Kisen) kräkts eller gjort annat äckligt och onämnbart på en (mig). Igår var en sådan dag och idag blev det således en repetition för jag var fortf någorlunda ren. Hastar mest runt i hösten och hämtar barn, lagar middagar till nära och kära, pular (sorry norska läsare men det är ett bra ord på svenska ;-) på med mina pyssel.
En halsduk som gjort för att sprka lönnlöv i, gammal som gatan...från Åhlens tror jag...kavajen fr Acne, tvåfärgad kofta fr H&M och byxor fr Monki.

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jättefina färger ihop. Och byxorna - superfina ju. Är det lite häng i dem? Eller är de liksom lite herhasade?

Garderobenmin sa...

Mycket häng! Kul att du gillar dem, tack!

Carina sa...

Superfina byxor
Har du köpt dem nyligen

Garderobenmin sa...

Carina - nej, det måste vara minst 2 år sedan. Sorry.

Erika sa...

Åh...örhängen...de har jag fått lägga ner. Halsband likaså. Det är för mycket slit å drag i dem av familjens minsting. Samma gäller håret så igår föll lockarna. :)