lördag 5 oktober 2013

tbl och dagen idag

Förra lördagen var en mycket härlig dag som på alla sätt var min och ingen annans. Kvällen var också min, plus Makens och vännernas, i rött sken på så väl restaurang som hotel hade vi det finfint på alla sätt. Jag (helt klädd i svart) fick äta hett efterlängtade ostron, drikca bubbel, njuta av en himmelsk risotto och dö lite av lycka när jag såg den för oss specialkomponerade efterrättsbrickan.....jag menar mini-glace au four....yey.
Idag gör vi lite andra grejer. Nu tex, ska jag ta en liten förmiddagsvila med Kisen medan Maken handlar med tjejerna inför kvällens middag, vi ska bjuda på bookmaker. Slurp. Men innan dess ska vi visa vår vackra omgivning och luncha med en snubbe från Kalifornien på Hotel Höga Kusten...jorå, I´m getting around.
Förra helgens säng, bra säng. Inget slår dock vår egen...som tur är.

Inga kommentarer: