söndag 20 oktober 2013

vinterstängt, tillbaka i stan

Sommarhuset är städat, avstängt och låst. Tack för i år, ses till våren. Tack och lov så hade vi mor och far, rara, som hjälpte oss. Vad vore vi utan den hjälpen! Sedan åkte vi direkt till nästa varma famn, svärföräldrarna. Smörebröd med panerad och stekt aborre och remoulade plus köttsoppa med klimp. Sweet!
Nu sitter jag å kollar Bron, huga så bra. Tror för övrigt att ngt är lurt med Martins barnflicka....hon gör så att hans son blir sjuk. Galna barnflickor - huga! Spännande och se om mina tv-deckartentakler har rätt.

Jacka vintage fr Tenson, jenas fr CheapM, boots Musling och halsduk COS. Örhängen Erica Weiner

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Hej! Det var länge sen! :) Jag tappade bort dig för något år sen tror jag.Men nu har jag hittat tillbaka till din blogg - kul! Visst verkar hon skum den där perfekta barnflickan! ;)

Garderobenmin sa...

Hej! Välkommen tillbaka då! ;-D Vi får hålla koll och se om vi detektivat rätt ;-)