fredag 4 oktober 2013

fredag i lager på lager

Premiärade på öppna förskolan idag, för den här ungen alltså. Med Kiddo bodde jag typ där ;-) Det var hur som väldigt nice, fick dricka kaffe och konversera med smarta och snygga kvinns - typ öppna förskolans huvuduppgift. Det går bra med fäder också även om det är liite bättre med kvinnor. (Ganska ironisk och lite sann.) Sedan rände jag som vanligt runt och hämtade barn. Nu hemma och ganska slut på, Maken inte här ikväll vilket liksom gör mig trött redan i förväg....att han äter på lokal och jag äter barnens lämnade korv och makaroner bidrar aningen lite till min trötthet. (Kanske gör jag en kaksmet å sätter i mig när barnen somnat. Kan ju ni fundera över ironihalten i det kansket....)
Många lager idag, älska lager och älsk på min flaxiga storskjorta. Kavaj fr Acne, stor stickad tröja fr H&M, stor skjorta fr Monki, tights fr H&M och kängor fr Tamaris

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade den där när jag var gravid m lillkorven förra hösten, helt go! O ännu härligare nu! ;-) den passar dig finfint!
Kram akaf