måndag 26 maj 2014

Kolla, vi har staket nu!

Enklast möjliga idag. Jag och alla kids hemmavid, då kommer jag på att det är dax att måla klart vårt stora skåp i gästrummet...haha, ni kan ju tänka er cirkusen. Fast det gick riktigt bra. Kisen sov duktigt i några timmar, Kiddet ville slöa framför bolli så det bev jag och min vapendragare Kiddo som målade. Ungen kan hantera en roller som värsta proffset - I kid you not. Skåpet är en gammal urful garderob från början, hög som ett as och lika ful...typ 1992-ful. Faner som liksom var ljusbrun..lite congacsaktig från början. Sedan i julas har det varit vitt (grundmålat ;-) och nu blir förvandlingen från garderob till skåp total då jag målar om i en elegant grå nyans som jag blandat själv. Visar sedan om ni vill!?
Min poncho kommer fr H&M, tröjan under fr COS, jeansen fr Lindex och sneakers fr Le Coq Sportif

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ja, visa gärna. Såg färgen på insta. Så fin!! Fulskåp blir finskåp.

Anonym sa...

Självklart vill vi se hur skåpet ändrat skepnad, före och efter bilder kanske?

Mvh Mia