fredag 30 maj 2014

önske till bröllop

Jag har flera bröllop att se fram emot under sommaren, det först om bara två veckor. Klurar på kläder (big surprise) och hittade en fin röd liten grej på COS
More is more ibland och med en sån knallig klänning tycker jag att det kan vara fint att bryta av med ngt annat knalligt el iögonfallande. ("Alla" minns vi väl den här geniala stylingen!? Sedan flitigt kopierad och i mitt minne fast förankrad...tänkte tex på den när jag valde den här stassen. Även det här inspo-kollaget kommer därifrån.) Den här svindyra väskan fr Charlotte Olympia blir en bra färgklick...el ngt annat som inte kostar som en begagnad liten bil. På tal om det så kommer örhängena fr Fernando Jorge och er enbart symboliska ;-)
 Hos COS hittade jag även klackarna, marinblått skinn med kontrasterande klack....mkt snygg!

5 kommentarer:

Marre sa...

Det skulle vara väldigt snyggt med dina trogna gröna örhängen till också:-) men dessa örhängen skulle gört det också så att säga;-)

Viktoria sa...

Hej!
Har läst din blogg ett tag nu, och tycker verkligen den är inspirerande och att du har en snygg stil.
Ville bara säga det, tack//Viktoria

Erika sa...

Älsk på örhängena! Men jag misstänker att vi inte direkt snackar H&M-priser här?! Kanske om man går å vinner på lotto... :)

Garderobenmin sa...

Marre - så sant!
Viktoria - tack så väldigt mycket!! Glad! ;-D
Erika - haha, näe. Diamanter och guld.....finns på Net a Porter....under fine jewellery.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åh! Underbar röd färg!