söndag 4 maj 2014

övar

Ja det var en dag det! Hur har ni haft det? Vi drog till Ikea i jakt på möbler till vår nya veranda, kom hem med grått stort bord och vita stolar till det. Blir nog toppen bara bordet inte är för stort. Knep även med mig ett skrivbord hem, som jag planerat länge för att köpa men av någon anledning inte kommit mig för att göra. Jag har bloggat om det tidigare, med fina bilder, här.
Efter shoppingrundan och avlastning här hemma drog vi vidare till svärisarna. Lämnade barn och stack ut och övade mig på att köra bil, alltså Maken övar mig. Huga säger jag bara, jag sliter ont varje gång. Läskigaste jag gjort och jag har fött tre barn... Nåja, this to shall pass så det ska nog ordna sig.
Alla kläder fr H&M utom strumpor och skor - Lindex och Vagabond.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heja! Övningskör på landsvägsrakor först eller gamla nedlagda flygfält 😊
Sen lite fickparkering i sakta mak, kämpa kämpa! Kram AK

YF sa...

Hejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejahejaheja!!!!!!!!

Anonym sa...

Ja heja dig-du får vara min förebild! Kram från hon som oxå saknar ett körkort (Fru O alltså om du känner många körkortslösa ; ))

Sofie sa...

Kämpa! Så stor frihet är glad varje gång för mitt 9 år gamla körkort. Fy för teori! Hade boken på toan och inget annat att läsa så ser blev några sidor varje tansborstning och toabesök i ren läsbrist :-)