fredag 26 december 2014

som en riktig mästerkatt

Slänger upp en dagens påväg mot kvällens bjudning. Detaljer senare, poängen är mina nya stövlar! Stövlarna var det! Maken har alltid varit en fena på att hitta skor till mig, många av mina bästa och mesta använda partyskor har han hittat på olika outlets. Men detta var ngt extra. Tidigare i höst mumlade jag ngt om att jag var sugen på ett par "over knee.stövlar"....ehh vadå likosm, som Pretty Woman....näe inte sådana, haha. Utan mer coola, varma men höga och ingan klack. Sedan, några veckor innan jul var han i Estland på jobb och där hittade han de här finfina vinterstövlarna i mjukaste skinn, rejäl sula och fodrade med fårskinn...utan att jag visste det såklart. Fick dem i stort paket på juafton...kände ju direkt på paketet att det var en stor skokartong men kunde liksom inte tro att dte verkligen var skor i. Men det var det! Å de sitter som en smäck! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad fina o sköna de ser ut att vara! Bra gjort av din man. Inte lätt att köpa rätt storlek. God fortsättning!

Hälsningar
Sara