söndag 24 januari 2010

abstinens

Jo, jag lider svårt av att inte ha en kamera. Inte bara för bloggen utan livet i stort, jag gillar ju bilder. Måste fixas pronto. I brist på annat klämmer jag in så mycket av mig själv som det går i ett photoboth-foto. Haha. Vår helg har lunkat på i ett skönt tempo. Jag har visserligen jobbat både lördag och söndag, men hemifrån. Maken och Kiddet har ägnat sig åt diverse utflykter för att erbjuda mig en stunds lugn. Jag skriver texter till en  bok som hör till vår nästa utställning och vi har en galen tidspress på oss just nu. Tur att Maken är på plats nästa vecka så att jag kan hänge mig åt skrivandet. Det är ganska befriande att sitta på jobbet och veta att man kan stanna om det behövs. I kväll har vi ätit middag hos goda grannar, ljuvligt att bara ta på sig ett par skor och sladda över gatan för lite god mat och umgänge.
Kläderna som ni nästan ser är en randig tröja fr Indiska, en tröja/tunika fr Soaked in Luxury och tights fr H&M-maternity.

Inga kommentarer: