tisdag 26 januari 2010

i gammal blus och nya skor

Fortfarande skriver jag lika intensivt. Men i slutet av dagen tryter fokus och då är det bara att ge upp. Ta en paus, gulla med Kid och Make och finns sedan ork kanske jag kör ett varv till. Där är jag nu, vid andra varvet. Phu, ett kort pass får det nog bli. 

Idag känner jag mig rätt fin faktiskt. Äntligen ett par jeans som känns bra, gravid-jeans fr H&M, i stuprörsmodell, inköpta i hysteri igår :-) Blusen köpte jag under förra gravidvändan, då bodde jag i England och handlade mammakläder på TopShop, skorna är det också premiär på, fr Wera. Jag vet att de är en aning för inspirerade av ett visst annat märke,men det struntar jag i. Inte en på superrea har jag råd med dem just nu. Wera duger gott, snygga, i skinn och hur bekväma som helst.

5 kommentarer:

Linda K sa...

snyyygga dojor!

Maria sa...

Snyggo du!!! Och magen är ju sååååå fiiiin!!! Stort GRATTIS till er alla tre om jag inte sagt det förut - tänk att det ska komma en till liten filur, så himla underbart! Jag saknar er och hoppas vi kan ses nån gång snart...har hört ryktas om att du kanske ska besöka huvudstaden om inte alltför länge? Kan du inte säga till om när, så kanske jag kan åka dit en sväng från sköna Dalarna!?!? Hälsa M och E! Varma kramar från Maria

Garderobenmin sa...

LindaK - visst är de! Ett kap känns det som.
Maria - Tack rara du. Jo jag hoppas på ett besök i feb. Makens bror väntar också smått, om typ 5 dar. När den bebben kommit vill vi u absolut åka upp. Åh, det vore härligt att ses. Kram.

Att ha det gott sa...

De skorna måste jag titta närmare på

Garderobenmin sa...

AHDG - jag ger dom betyg 5 av 5.