måndag 25 januari 2010

suddig med mobilen

Haha, det ser lite ut som om jag ska på boot-camp. Putet gullar till det lite iaf. En tendens just nu är att jag när jag klär mig tänker "hhm, detta är nog sista gången jag får på mig denna innan bebisen kommer". Idag tänker jag så om tröjan. Blå byxor fr H&M, tröja fr Monki, kängor fr Wera. Fotat är det med Makens mobilkamera, därav dimmigheten. 
Idag har det skrivits i vild frenesi, jag har varit så uppe i varv att jag rusade ut på lunchen och våldsshoppade till Kiddet och mig själv. Hej vad det gick! Kiddet är nu kittad i Lindex Mumin-kollektion och jag har uppdaterat både sko och vänta barn-garderoben. Sedan tillbaka till skrivbordet. Jobba, jobba, jobba.
Nu slappar jag lite välförtjänt, om ni frågar mig alltså, framför Guldbagge-galan. Riktigt riktigt bra i år tycker jag. Roligt och inte alls så pinsamt krystat som man är van vid. Duktigt! Lena Endre är som vanligt så snygg att man tappar andan.

2 kommentarer:

Ida sa...

Oj vad det putar! Ni har ett häftigt köksgolv!

Garderobenmin sa...

Ida - visst gör det, helt sjukt stor för att vara så tidigt. På fre får vi ett mer exakt datum (ultraljud), spännande. Ja golven blev otroligt bra faktiskt, inget slår känslan av massiva trägolv att gå på.
Kram.