onsdag 20 januari 2010

en tvåstassars-dag

En sådan tur, jag kom på att mitt jobb har en kamera el två. En fullproppad dag som inte hade gått ihop om det inte varit för min räddande ängel till granne som hämtade Kiddet på dagis. Snälla människor, vad gjorde vi utan dem. Vi har invigt två nya utställningar ikväll, innan dess har det pysslats med texter, haft akut snabbmöte om viktiga grejer, haft en arbetsintervju (det är visst någon som skall vara mammaledig ;-) plus joxat med en hel massa annat. Nu vräker jag i mig en perfekt mogen mango, tittar på ett gammalt Morden i Midsommer och bloggar. Snart blir det sänggående. 
Under dagen var jag bekväm i t-shirtklänning fr H&M, blus fr Acne och skor fr Whyred.
Till aftonen svidade jag om till 

mitt superreafynd fr Rodebjer, köpt på ca 85% rea, till det de nya present-klackarna fr Whyred och ett skärp fr Monki. Klänningen är så fin, i mjukaste bomull med kråsdetaljer och fickor, det finaste är den höga kragen med en liten kråsig volang. 

4 kommentarer:

Sara sa...

Vilket fynd! 85%, det måste vara någon form av rekord. Och på en Rodebjer ... Kan det bli bättre? Kramar till dig och magen, och de andra!

Garderobenmin sa...

Sara - ja jag tror bara att det är mina skor från Prada som toppar detta i rea-storlek ;-)
Kram

Linda K sa...

skorna, ack skorna...

Garderobenmin sa...

LindaK - så fina att jag vill skutta fram...men det ser så kul ut med mage och allt ;-)