fredag 19 mars 2010

hon har blommor runt sin hals

Näe, banne mig, jag slutar tidigare idag. Nu är det jag som loggar ut och säger tack å hej till jobb för denna vecka. Fredags-feelingen har lagt sig över kontoret, fast inte på ett sånt där fnissigt och kul sätt, näe här är det liksom dött denna fredag. Kul då att jag fick lyxluncha med min käre Make. Bästa Elite Park Aveney fick besök igen. Mitt mesta och bästa tror jag, iaf ligger det på topp 3.

Jag har lagt rabarber på en sjal ur H&Ms fina Garden Collection. 
Fint mönster med valmo och 
blåklint, skön tunn bomull, ekologisk och kostar endast 98 kr. Fynd tycker jag. Vårar till den allra mest svarta kulturstass ;-) För övrigt svansar jag runt i ett tight trikåfordral, oxå fr H&M och mina kilklackar fr Wera. Ni får bara ta att jag envisas med dubbelbilder. Anledningen är enkel, jag gillar min helfestliga perfekt runda kula så mycket att jag vill visa den lite extra. 
Tiden kommer nog då den 
inte känns lika kul och inte är lika lätthanterlig som nu.
Over and out.


2 kommentarer:

Malin Z sa...

Fiiin schal! Måste kolla om de har fått in nån sån här på vår "toppenbutik"....

Garderobenmin sa...

MalinZ - säg till annars så köper jag en här och tar med mig upp i påsk. Jag kommer på ons-kväll.