fredag 5 mars 2010

Preggo i Prada

En alldeles strålande dag som nära nog knäckt mig..... och kanske resten av kolegorna också. Presskonferens, vernissage och cocktailparty och jag som dom säger slut som artist. Tre varianter på outfit idag. Längst ner är min spring och fix-klädsel fr i morse. Klänning fr Monki, under en tröja fr Indiska, på fötterna Wera och runt halsen ett halsband fr Urban Outfiters. 

Till presskonferensen bytte jag till en skjorta fr FilippaK och skor fr Whyred. Lite "stygg" guvernant över den stassen tycker jag ;-)

Till kvällens event blev jag ett preggo i Prada. Blått fodral med markerade axlar H&M och mina älskade skor fr Prada.

5 kommentarer:

Frida sa...

oh, vilken pingla!

Linda K sa...

du är smashing i alla outfits, men ajg måste säga att stygg guvernant rockar fet-fett! det måset jag kopiera inom kort!

Garderobenmin sa...

Frida - Tack! ;-)
LindaK - ooh, bra komplimang! Ser fram emot kopiering!

Jenny sa...

Dom skorna och den magen! Grymt!
Ser fram emot en lugnare vecka nästa vecka. Känner mig bakis trots att ingen alkohol är inblandad, kroppen är ganska knäckt...
Vilken sjukt lång typ i nästa inlägg förresten ;-)
Kram

Garderobenmin sa...

Jenny - tack ;-) Jag med, här har det varit lite sisådär i helgen. Sjukt snygg är hon.