tisdag 23 mars 2010

min illbatting till älskade unge

I morse på dagis.
Kan du stå lite fint och titta på mamma? Eehhh, nähä. Ok då gör vi väl så här då.
OBS, detta är de två sista bilderna i en svit av 20? som jag tog. I början hade hon surläpp och var ganska ilsken ;-) Dokumenterat för att det är min gamla kjol. Jag och Bästisen hade lika tror jag, tror att hennes mamma sytt dem. Eller så står min mormor bakom underverket. Hur som helst, nu är den Kiddets kjolklänning. Det enda som gäller just nu är kjolklänning, bara så ni vet.

2 kommentarer:

Malin Z sa...

Nostalgi!!! Ursprunget minns jag ej, kan vara båda tänkbara...Gounge, va fin hon är!
Kramar
/YF :)

Garderobenmin sa...

malinZ - får mig att tänka på våra rymningar till Ejdenmarks ;-) Rymningarna minns jag nog bara för att jag sett kort från dem. Vi var ju pytte.