tisdag 30 mars 2010

Kvinnor

Kavaj fr Whyred, top (Samma som igår!!!) och jeans fr H&M, halsband fr TopShop och skor fr Whyred.
Som vanligt innan en ledighet så blir det lite extra hektiskt. För mig är dagarna såhär innan påskäggen fyllda med planeringsmöten inför nästa projekt. Kul! Sedan kommer andra spännande saker och överaskar. Som idag. På morgonen ser vi att det stora avckra stenhuset bredvid vårt kontor fylls av folk, teknisk utrustning och annat som väcker vår nyfikenhet. Starx innan 10 ringer det på dörren. Det visar sig vara en inspelningsledare för typ VästFilm. De håller på att filma Simon och Ekarna i huset bredvid och undrar vi vi kan låna ut lite tidstypisk konst. De har precis byggt upp bokhandlare Ruben Lentovs arbetsrum inne i det stora stenhuset och behöver konst som speglar Lentovs person och intressen. Det var verkligen spännande att få gå in och se inspelningsplatsen, jag blev allt lite fnissig när jag hörde "tyyystnad tagning, kameran rullar". Kul oväntad grej.
Till lunch mötte jag och BästisKollegan upp några andra härliga kvinns för en lyxig och mysig lunch på Avalon. Mer tjejluncher, ni är ju så härliga. 
Efter lunch hann jag med både fler planeringsmöten och en visning för en grupp VIPiga kostymer. Nu har jag packat och tvättat hela kvällen, imorgon börjar påsklovet med en liten flygresa norrut. Tjoho.

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

hoppas att ni får en fin påsk

Garderobenmin sa...

AHDG - Du med! Glad Påsk!

Malin Z sa...

Låter ungefär som en dag på mitt jobb. Nästan. Välkomna hem!

Garderobenmin sa...

malinZ - hihi. Tack!

B sa...

Som jag brukar säga om härliga saker : minst en gång i veckan måste vi göra det här!

malin sa...

är det vanliga jeans? Eller jeanstights hur gör du med magen? glad påsk!

Garderobenmin sa...

B - Jag håller med!
Malin - detta är jeans fr H&Ms gravidlinje. Men jag har mammatights fr H&M också. Jag tycker att H&M är bäst på gravidbrallor.