torsdag 1 april 2010

Ångermanland!

Hemma i norr, så underbart. Vi har roat oss på allehanda sätt. Köpt goda påsktårtor på Tullportens Bageri, tittat på små söta kycklingar på Murberget (museum), lunchat med både Svärfar och rare Pappa, hängt en kortis med bästa Lillebror å hans familj, haft en lång skön vila, för lång kanske, Kiddet lär aldrig somna ikväll men det var det värt. Nu ska Maken, Svärfar och Kiddet strax hoppa in i bastun och sedan väntar en god middag.
På Murberget var det påskpyntat och fint i Cafét. Jag skulle gärna lägga rabarber på några fina skolplanscher faktiskt, skulle vara fint i sovrummet i sommarstugan.
Jag är klädd i blågrå nyanser idag. Alla kläder fr H&M och skor fr Whyred.

7 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja, planchen på bilden är ju helt underbar!

Garderobenmin sa...

Gunilla - visst är den! Pryder sin plats väl. Glad Påsk!

Ida sa...

Avundsjuk är jag. Hälsa alla jag känner och glad påsk på er.

Att ha det gott sa...

Det brukar finnas på tradera

Sara sa...

Så nära, och ändå så långt bort! ;)

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

snygg tunika och skåpet bakom dig är helt underbart!

Garderobenmin sa...

Ida - Familjen hälsar tillbaka. Ska ni inte hoppa på trenden och flytta uppåt? ;-)
AHDG - Ska kolla! Tack.
Sara - Som alltid. Men snart min vän, snart finns det tid.
G&F - Tack! Tunikan är fr H&M och skåpet har svärfars signatur.