måndag 26 april 2010

Barnkalas

Just det, vi firade Kiddets treårsdag med ett klassiskt barnkalas igår. Denna rapport tänker jag mig närmast ska intressera mor och farföräldrar ;-). Nio barn och nästan dubbelt så många vuxna, det blev ett riktigt party. Kiddet var helt med på noterna och älskade varje sekund, speciellt när gästerna kom (hon studsade upp och ner av förväntan) och så klart presentöppningen, varje paket följdes av ett "ooh woow". Underbart att se!
Jag hade, som de säger i Alfons, dukat kalasigt. Varje unge fick ett litet fingermonster på sin tallrik.
Tårtan var på Kiddets beställning fyld med hallon, blåbär och prickar (nonstop) vilket gav den ett smått psykedeliskt utseende. Hon sjöng för sig själv så högt hon kunde och blåste ut ljusen med bravur.
Jag hastade runt i en ngt skrynklig blus från H&M garden Collection, H&M-mammajeans och vita herriga skor....märke? I barret min fina presentrosett fr norska By Jahren.

5 kommentarer:

Malin Z sa...

Åh, fantasiska bilder från en stor dag! Härligt å se.

Garderobenmin sa...

MalinZ - nästa år kan våra Kids gå på samma kalas! Jiho! Kram

Malin Z sa...

Ja, det är ju helt galet roligt! Myyyys!

Jenny sa...

Söta barnet och superfin tårta!
men det där snacket om samma kalas, det tycker jag faktiskt är orättvist :-(

Garderobenmin sa...

MalinZ - Jaaa! Du föresten, maila en rapport om hur det går med eventet.
jenny - Snyft!