fredag 23 april 2010

blå blå blå är dressen som jag bär

Igår var jag så trött att datorn fick stanna i väskan när jag kom hem, jag bara snubblade förbi min återvändande Make och ner i sängen. Lång dag. Jobb, jobb, jobb och sedan ett event som vi höll i på kvällen. 60 st karriäriga kvinns som minglade, åt, drack och lyssnade på undertecknad i två omgångar. Så trevligt hade de det att de liksom aldrig ville gå hem ;-) Vilket ju är ett bra betyg. På dagen var jag luftig och bekväm i min tunika/tröja/klänning fr H&M, under den skymtar kvällens klänning i nästan exakt samma nyans, också H&M, herriga skor fr VOX.
Till kvällseventet drog jag tunikan över huvudet och blev tajt, uppenbar;-) och axlig i mitt blå fodral, skinnrosetten är ett skärp fr H&M, klackarna är Whyred. En av de arrangerande gästerna presenterade mig och sa, det är hon som skall visa er utställningen, hon står där borta i blå klänning med en....hhm markant mage. Hahaha. Jo tack, den syns.
Tips till gravida föresten - ett skärp under bysten tar fram en finare form, framhäver magen enskilt.

2 kommentarer:

Malin Z sa...

Men GUD va snygg du är! Olika falla ju livets lotter, det är ju uppenbart.... Inte för att vi nånsin vart speciellt lika (!) men hade jag dragit på mig ett likadant fodral när jag var gravid hade jag mer ett ut som .....Hmmm...... Barbazoo?
Trevlig helg å stora kramar,
/M

Garderobenmin sa...

MalinZ - Ååh tack, gulle dig. Jo igår kände jag mig fin men oftast mest stor och obekväm. hahaha, Barbazoo!