tisdag 14 september 2010

En lång lista

En lista, jag hittade den hos glamorösa Aida som bloggar här; http://nyheter24.se/modette/aidabajgoric Jag gillar bloggar som visar mig diametralt motsatta liv i jämförelse med mitt eget. Aidas blogg gör det. Snart åker hon till Milano och glammar, det blir njut för mig med ;-) Hur som hon fyllde en lista som jag lånat. Vem som helst kan låna av mig men jag gillar verkligen att läsa dina listor LindaK.

Du heter: Det säger jag ju inte men jag har kallats för Liten väldigt länge

Smeknamn: Liten samt olika avslöjande versioner av mitt namn, Love av Maken

Beroende av: Inget tror jag....men ibland måste jag bara shoppa, äta choklad, bada badkar, lyxa lite.

Vad får du oftast komplimanger för?: Min stil

Hur imponerar man på dig?: Kunnig på sitt område, allmänbildad och ambitiös

Brukar du skratta för dig själv?: Jadå, ofta när jag tänker på Kiddet och ngt hon sagt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Vi ses på öppna förskolan i morgon då!

Var bor du? Testar Härnösand just nu, syns även ofta i Nordingrå-trakten.

Har du haft sex idag?. mähh!

Hur svarar du i mobilen: Med mitt namn

Vem ringde du senast?: Mins inte men jag är säker på att det var Maken

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg men om det var Maken så avslutade han med I love You

Antal timmar sömn inatt: Inte nog många. Kid2 fick sprutor igår och var orolig.

Sov du ensam: Nähä, haha. Jag, Maken, Kiddet och Kid2 springer runt hela nätterna och sover lite här och lite där ;-)

Brukar du komma i tid: Förut var jag alltid tidig numera är jag nöjd om jag kommer precis i tid eller bara lite försent.

Hur känner du dig nu: Life is good.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag

Gillar du att dansa?: Absolut! Gärna till svensk gladpop

Vad tycker du om fötter: Kan vara både väldigt fina och det äckligaste

Vad saknar du: några fler sömntimmar

Hade du en bra kväll igår: Jorå, när jag nattat båda ungarna simultant så.

Favorit dryck på morgonen: Te

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag siktar ofta på innan 23 men det blir snarare vid 23:30

Är du blyg?: Näpp

Sysslar du med någon idrott: Barnuppfostran...?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Direkt attraktion kanske men för kärlek krävs väl att man iaf säger hej hur e läget

Har du spytt offentligt: Inte direkt offentligt kanske men......hehe. Hur var det där nu igen pappa?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Usch, pojkbaciller

Är du nöjd med ditt liv: Nöjd för nu men har mycket kvar att stå i.

Är du bortskämd: Med lycka

Vad gör du i morgon: öppna förskolan

Vad är det värsta du vet?: när jag inte känner som om jag räcker till

Vad är det finaste du fått?: Make och barn

En speciell dag du minns: Bröllop, förlossningar, en svettig danskväll med gänget i sjöboden för många år sedan, mfl mfl

Du samlar på: Minnen (ååh va töntigt), vintage-smycken

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maken, alltid Maken

När grät du senast: Ville gråta förra veckan när vi var på sjukhuset med Kid2

Vad skulle du göra om du vann en miljon: NY, Rom, Louboutins och en insättning på huskontot

Vill du gifta dig: Firade 5 år för två veckor sedan

Vill du ha barn: Har två, grubblar lite ang ett tredje...;-)

Vad vill du bli i framtiden: Får jag bara fortsätta på inslagen bana så ordnar det sig

Vad lyssnar du på för musik: Pop, singer songwriter, mest svenskt

Är du musikalisk?: nej (fan också)

Gillar du tv?: Ja!

Vad dricker du helst när du är törstig: Äppeljuice

Vad äter du helst: Kött är mat

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo då men jag kommer bara ihåg en enda gång faktiskt

Biter du på naglarna: nej (supertrist fråga)

Inga kommentarer: