torsdag 2 september 2010

Idag...helt klart torsdag

Japp, idag har jag inte glömt ännu. Förmiddags-date med en bästis (ooh kom just på en sak till som jag gjorde igår, lunchade med henne....oops), resten av dagen har ägnats åt ärenden rörande helgen. Vi drar ut till sommarhuset! På lördag ska vi ha tacksägelsedag...;-) Alltså försöka tacka föräldrar och svärföräldrar för all hjälp vi fått med...ja allt. Vi har förberett en riktig matorgie som är planerad att börja redan vid lunch...ooh så kul det ska bli. Party party! Menyn håller jag på ett tag till....
Idag har jag varit totalt "mammaledigt-klädd". Holk-ärmad tisha fr Weekday, jeans fr Only, skor fr DinSko. Utomhus en gammal parkas från tiden då Kiddet var helt ny, då var parkas plagget nr1 och jag skickade efter en billig svart fr H&M för att få känna mig någorlunda fräsch....hehe. Hur som, jag hittade den i en säck och blev superglad, den är ju fin! Syns tyvärr lite dåligt på bilden så ni får tro mig.

Inga kommentarer: