söndag 5 maj 2013

kalas-söndag

Idag, väldigt mycket en mamma som har mjuka och sköna kläder på sig, sköna mys-kulturmamman typ.  Barnkalas stod på agendan, 6-års! Viktigt. Utomhuskalas med korv, skattjakt och glassstrutar.....som vi iof fick ta inomhus för solen inte riktigt kom fram som annonserat. Taskigt att tvinga kids å äta glass i kylan ;-) Hur som en väldigt bra dag och jag har känt mig nästan helt som mig själv. Snacka om att föda barn/amningshormonerna skakar om hjärnan och självuppfattningen, iaf på mig. Men nu så, börjar det ramla på plats igen. Kan bero på att Maken skickat mig i säng igen två mornar i rad så att jag kunnat sova ikapp mig själv lite.
Tröja fr COS, trikåklänning fr H&M, tights också, boots fr Musling.

1 kommentar:

Anna sa...

jag hejjar på dig- hejja hejja!
du kommer bli som vanligt, så klart!
och blir du en annan version av dig själv är jag övertygad om att den blir precis lika toppen.
kram